A masz..

- Chcesz?? 
- Pewnie!
- To bierz...
Mowa o  wzorzytych, pumpach których potrzebowałam na wzór do uszycia własnych .... miały zostać poprute i zacząć nowe życie jako forma do kolejnych o których myślę od jesieni... Moni kupiła je latem i po powrocie do domu stwierdziła że ich nie chce a że mnie zakiełkowało posiąść takowe dała mi je bez chwili namysłu.... jak to z moim zapałem bywa piżamki odpoczęły w kartonie podobnie jak materiał :-) przez zimę by stać się moją inspiracją na wiosnę....O dziwo przez przypadek na nie trafiając  zauroczyły mnie ogromnie.  Czekając na cieplejsze dni, myślałam z czym je zestawić.... niby prosta sprawa bo różnorodność kolorystyczna daje spore pole do popisu jednak dopiero w zestawieniu z żółtym kolorem najładniej się prezentują. Założyłam do nich mój jajeczny sweterek  i dla zaostrzenia nieco skórkę... oraz "mamusine" buciki.... myślę że z kopytkami czarnymi też by się fajnie prezentowały... latem z lekkimi sandałkami, czarnym bądź brązowym topem też będą dobrze wyglądać.... Jak narazie wiec w wersji cięższej...








Dodatkowym atutem jest fakt iż idealnie maskują niedoskonałości i teraz ciut się boję że jak już z Psiółą powijemy  swoje maleństwa będzie chciała mi je odebrać...

Komentarze

  1. No no no...stylowa Mamusia z rockowym pazurem... Jestem....pod wrażeniem - baaaardzo mi się podobasz w takim wydaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) wyglądasz absolutnie świetnie,porteczki są rewelacyjne!!! :)niby takie poziome pasy powinny powiększać ale to tylko teoria,bo w praktyce jak widać jest mega mega zgrabnie :)

      Usuń
  2. świetnie, żółty sweterek i skórzana kurtka to był strzał w 10:). Buty mnie nie przekonują, ale przymykam na to oko. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. och jakie smieszne portki :) stylowo i zabawnie :) jajeczny sweterek-uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie chodziłam w "pumpach" a już w takich wzorzystych to wg... alete mi bardzo przypadły do gustu :) i dobrze sie w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie spodnie i nie oddawaj ich tylko:)))
    bardzo fajnie je połączyłaś;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)