POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

Ogólnie nie stosuję, nie planuję, żyję domem i dziećmi więc nie mam czasu dla siebie, stricte dla siebie... \
Ale w tym roku postanowiłam to zmienić! Zaplanować sobie coś, dodać sobie kopa do działania, i w nim wytrwać. 
więc:

  • skończę swój pokój!
  • zacznę :) kończyć swoje prace. Nie odpuszczę! 
  • rozwinę biznes (czas wyjść ze skorupy i powalczyć o swoje) 
  • będę więcej czasu poświęcać na zabawę z dzieciakami, bardziej kreatywnie spędzać z nim czas.
  • SCHUDNĘ!!!!!
  • pokonam lęk przed lataniem
  • będę mniej nerwowa, zadbam  o siebie bardziej niż o innych1
  • UTRWALĘ W SOBIE ASERTYWNOŚĆ!
  • przestanę zawracać Wisłę kijem!!!
  • skończę wszystko co zaczęłam!!!!!!!!!!!!! ( tylko czy mi roku starczy) 
  • najpierw zaplanuję, potem przemyślę a na końcu zrealizuję swoje pomysły! NIE NA ODWRÓT!
  • ZADBAM O PRZYJACIÓŁ, BEDĘ PIELĘGNOWAĆ NASZE PRZYJAŹNIE! 
Enigmatycznie ;) czyli po mojemu..... 

Komentarze

  1. Trzymam kciuki, żeby się udało!
    Pamiętaj, to wszystko zalezy od naszego nastawienia ;)
    Podobał Ci się mój sweter z koła, w ostatnim poście. On jest w sprzedaży jako nowy z metką.
    Zdjecia które widziałaś, zrobiłam specjanie do allegro, żeby pokazać sweter.
    Jeśli jesteś zainteresowana, aukcja jest tu http://allegro.pl/sweter-z-kola-golf-cieply-oryginalny-s-m-i3925025830.html Dla Ciebie cena 120 z przesyłką

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa moja droga, czy lista noworocznych postanowień wciąż jest taka sama jak na początku...... :):):)
    "kończyć swoje prace" - hmmm, brzmi bardzo intrygująco....
    Taka imponująca lista, trzymam kciuki kochana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)