by Anka Pe

wtorek, 25 lutego 2014

Moje hasło wytrych, JUTRO zrobię, pójdę, załatwię, kupię!!!!!!!! Paradoksalnie im więcej czasu spędzam pod własną strzechą tym mniej robię... wróć realizuję, bo mam wrażenie, że jestem w ciągłym biegu, a galopując wykonywanie niektórych czynności jest niewykonalne... Mimo iż Chińczycy przez otwrcie zapory wodnej spowolnili bieg Ziemi i wydłużyli mi dzień o jakieś dwie nanosekundy mój czas nadal  leci jak szalony. Ot wczoraj biegałam sobie w letniej sukience by dziś podzielić się z Wami bujaniem w kukurydzy, a tu już nowa kiełkuje! Już minęły trzy miesiące????? 

A jeszcze dwie dekady temu każdy dzień ciągnął się jak ślimak...Eh życie !!!!!!!!!!!!!

Zapraszam na wczOrajszy bieg z przeszkodami :) 

 wspomnienie jesieni :))))














7 komentarzy:

  1. jak ja lubię takie połączenia! Sweter i sukienka mega ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka, niby mam Cię w obserwowanych, a w ogóle nie wyświetlasz mi się w aktualizacjach...
    Ja się tak nie bawię! Tyle postów mnie ominęło. Dziś już nie nadrobię, bo na pyszczek padam, ale wrócę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację , czas wciąż nas goni i na wszystko brakuje czasu. Aniu śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się zestawienie sukienki i swetra.
    Dodaję do obserwowanych i zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, moje ulubione haslo: "Jutro nigdy nie umiera!" :) ale w piekne krzaczory wlazłaś, niesamowity klimat zdjęć, no i twoje krotkie dukieni lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im człowiek starszy tym szybciej czas leci. Wiem to z doświadczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak... czas zasuwa jak oszalały! Najbardziej po dzieciach widać :D .....
    Kiedyś też sobie pląsałam po takich "chaszczach" :D ............................ kieeeeeeeeeeeedyś...... :D
    Zostaję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

by Anka Pe

Blog Archive