SZTUKA KAMUFLAŻU...

Moim ulubionym kolorem (obok czerni) jest zgniła zieleń, uwielbiam wszystko co khaki, nie umiem przejść obojętnie obok "parkowatej" marynarki czy koszuli. Niestety podobnie mam z paskami i kropkami.. 
Ciężki przypadek! 
Od dwóch lat moim celem jest parka idealna, parka khaki, najlepiej by była super tania i identyczna jak moja czerwona.. bo jak to ja, jak już miałam do wyboru czerwoną i zieloną, nabyłam nie w tym kolorze o którym marzyłam, ot tak dla jaj. Kiedy wytrzeźwiałam zielonych już nie było! 
Coż! 
W przeciągu poszukiwań nabyłam chyba z tuzin zielonych kurtek z których żadna nie odpowiadała mi na dłużej niż kilka tygodni. Bo nie takie kieszenie, nie ten odcień, nie taki kaptur. Rotacja mieszała się z obsesją i desperacją. Powoli zaczęłam się bać, że kiedy spotkam tę idealną, chwycę i już nie puszczę, być może i z właścicielką! albo oddam za nią każde pieniądze! 
Po dwóch latach i kupie nietrafionych egzemplarzy, mój zapał nieco ostygł. Spacyfikowana przeczesałam szafę i pozostawiłam w niej tylko tę....
Ma kieszenie, nie ma kaptura, no bo to nie parka, kolor jest ok. Mogę ją nosić przez cały tydzień, codziennie inaczej i schnie w dobrych warunkach godzinę. 
Może być! Choć nie składam broni! Bo jak się na coś uprę to to muszę mieć!!! Być może jako dziarska siedemdziesięciolatka będę popylać w mojej ulubionej, świeżo zdobytej parce koloru khaki!!!!!!!
Na razie musi mi wystarczyć to co mam. 
Trzymajcie kciuki :)








Kurtka, Spodenki, Bluzka - SH, Trampki, Torba NN



Komentarze

  1. parka idealna :) oj wiem, ciężko trafić! wiesz, chyba mam identyczne trampki! tak mi się cos wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Koloru khaki nie zawsze lubię, ale tak jak Ty nie zalazłam swojej jeszcze parki, tzn Ty już masz, a ja dalej szukam,
    Twoja wydaje się być idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, ja też szukam parki idealnej, właśnie zgniłozielonej... niestety, na wiosnę przegapiłam (moja bardzo wielka wina!) praktycznie idealną w reserved... i do dziś tego przeboleć nie mogę... Pozdrawiam serdecznie, Moja Droga :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taal chyba myślimy o tej samej... Tez przegapiłam, a była prawie idealna :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej parce. Ja mam swoją od niedawna i jestem w niej zakochana po uszy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)