Na kolanach....

znalazła mnie Połowica kiedy obejrzałam w programie śniadaniowym CHPD...z otwartą szczęką i błyskiem w oku, i krzyczącym wnętrzem NIE JESTEM JEDYNA!!!!!!!!!!!!!! 
Niestety obraz nędzy i rozpaczy, który towarzyszył moim próbom kulinarnym i organizacyjnym w zakresie ogniska domowego, ma szerszy zakres niż moje terytorium! A tyle razy słyszałam JESTEŚ JEDYNA! JEDYNA W SWOIM RODZAJU!
a tu taki cios!!!!!!!!!!!!
Klęcząc zauważyłam zagubioną samotną złotówkę leżącą smętnie pod szafką i dzień od razu stał się piękniejszy! 
Tknięta impulsem, po raz tysiąc pięćset sto dziewięćset..POSTANOWIŁAM!Czas na zmiany! 
Zaplanowałam sobie życie na najbliższe sto lat świetlnych, bo przecież planistką jestem dobrą, zaplanuję wszystko!!!!!!- tylko cały świat sprzysięga się przeciw mnie, staje okoniem i dewastuje punkt po punkcie misternie ułożony plan.... Mnie ciasta wyrastają do wewnątrz, pizza ma 4cm wysokości, a drożdzówą można wbijać gwoździe. Spierają się aplikacje i w każdym białym praniu mimo twardej selekcji zawsze znajdzie się kolorowa skarpeta! Zakładając konto, natychmiast zapominam hasła, blokuję dostęp. Jadąc na zakupy zapominam portfela, jeśli już go wezmę nie mam listy, idąc po masło wychodzę wyładowana zakupami po zęby, modląc się bym zgrabnie dotarła z jajkami do domu... oczywiście bez masła! Auto znika notorycznie, zmieniając parkingi i bawiąc się ze mną w ciuciubabkę. Moje skróty prowadzą zawsze przez bagna i knieje, których wcześniej nie było. No i najważniejsze w 90% jestem ubrana nieadekwatnie do sytuacji, a włosy układają mi się tylko kiedy siedzę w domu...... Wszędzie widzę bałagan mimo, że ciągle sprzątam!   I co? i jest Nas więcej!!!!!!!!!! Matko z córką! To ja się pytam? 
PANIE PREMIERZE JAK ŻYĆ!!!!!!!!!!!





Komentarze

  1. Kochana, jak to miło przeczytać, że ktoś jeszcze jest tak cudownie niedoskonały! od razu na duszy lżej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam....... :)
    Żyć jak dotąd, tylko teraz bez wyrzutów sumienia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)