Czelendż

*   *   *

Jaka szkoda że #instagram nie ma opcji przywracania systemu, człowiek się uzewnętrznia, produkuje, błyska inteligencją, a to rzadko mu się to ostatnio zdarza, tylko po to by po chwili przez przypadek, za pomocą! O ironio!magicznego przycisku zdewaluować  wszystko co stworzył dotychczas.

Tak wiec 15 min psania poszło w pizdu.

A było co pisać!

Produkowałam się nad nadmiarem czarno-szaro-zielono-beżowych ciuchów w szafie i o tym, iż wezmę udział w #7daychallengejsr bo co jak co, ale potencjał do tego to ja akurat mam.
Zainspirowana #somthingwhite i wyzwaniem #7rzeczy na #7dni pdjełłam rzuconą rękawicę. Przygotowałam się solennie i dokładnie. Posprzątałam garderobę,  przy budzących do działania etiudach #muzycznychwariacji na temat #vivaldiego których niezmiennie #jelonek wiedzie wg mnie prym, przerzuciłam tonę tekstyliów, pożegnałam się z egzemplarzami #rzeczydziwnych#niewiadomoskądsięwziętychingrediencji aż wypełniona do cna sterta czarnych worków, wymalowała klasyczny obraz #nędzyirozpaczy przykrywając znaczną połać podłogi przedpokoju. Spoglądając #kątemoka na rosnącą górkę przemknęło mi przez myśl, że w jednym z tych czeluści mieszczą się fundusze na weekendową wyprawę do Pragi z przelotem w obie strony i hotelem łącznie!
Kupki były 4. Na 3m2 mojego przedpokoju malował się przekrój Europy od  Bratysłwy, przez Wiedeń, Budapeszt po Lwów ...Rozejrzałam się po zgliszczach i z jednak z entuzjazmem i satysfakcją stwierdziłam przed samą sobą, iż pozostawiona, kupka nylonu, ironu, akrylu z domieszką wełny i bawełny mieniąca się oślepiającą ferią barw w odcieniu czarno-szaro-grafitowo-zielono-beżowym jest tą właściwą i niezbędną, a całość prezentuje się spójnie.
Przekrój kontynentalnego haosu wyniosłam do śmieci bez emocji....nawet przez chwilę nie pomyślałam by wrócić i jeszcze raz sprawdzić czy aby na pewno, na pewno ale to na pewno na pewno to co wyrzucam jest mi kompletnie i bezwzględnie zbędne. Dumna z siebie przydreprałam do domu.
Cytując klasyka #nicto #niemategozłego teraz mogę spokojnie podjąć wyzwanie a o to chodziło #enjoy







Jest 6 stylówek bo 1 dzień spędziłam w czarnym t-sheercie z nadrukiem #acdc i wyciągniętych szarych spodnich dresowych popylając po chacie w beżowych #emu otulona kocem w kolorze khaki #dresscode został zachowany, jednakże bynajmniej nie emisyjny.
#zdrugiejreki#lump#lumpex#h&m#noweżycie#polischwomen#polischgirl#clotes#secondhand#7day#weekend#zerowaste

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)