by Anka Pe

piątek, 16 marca 2012

Do wcześniejszego posta!!!! Fotki mówią same za siebie :)))))))))









Pojechałam po wyniki krzywej.... I po drodze znalazło mnie beżowe swetrzycho :)

Opada na ramiona fajnie się układa, nie jest prześwitujący i ma dekold w serek ale i tak go kocham.... i kosztował 5 zł!!!! wyprzedaż zimowa :) nie ma jak być idiotą i kupować wiosną zimowe ciuchy....ale ponoć latem najlepiej kupować narty więc....

Dzień uważam za udany!!

Wybaczcie fryzurę ale tak wieje ze aż uszy urywa!!!



5 komentarzy:

  1. świetne pełne pozytywnej energii fotki! aż się do siebie zaśmiałam! świetne swetrzycho, neutralny kolor, świetne tło dla pieknych, wzorzystych apaszek i chust, brzuszek prezentuje się w nim kształtnie i apetycznie, pozdrawiam, wprawiłaś mnie w doskonały humor tymi fotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to miałaś farta z tym swetrem:) fajny;)zdjęcia świetne! więcej takich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierzę własnym oczom!!! Takiej szczęśliwej to Cie tu jeszcze nie widziałam :-) I serce me się raduje, kiedy na Ciebie patrzę...Aż chce się żyć! A moja mordka sama się usmiecha (głupio trochę śmiać się do monitora, ale co tam! - i tak nikt nie widzi, a nawet jakby to co? :-) )

    A sweterek Ci się udało, bardzo Ci się udał :-) Ja jak mam jakiś nalot na okreslony kolor to kupuję bez opamiętania...a potem mi w szafie zalega tonę beżowych, czerwonych czy jakichś inszych modeli ;-0

    ściskam....ale nie za mocno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha moje drogie cała ja :)))) po kilku takich wygłupach, na następnych fotkach jestem taka spokojna :)

    Ale dziś nie mogłam się pohamować, być może pogoda, lub znalezisko :) Muszę tylko przystopować bo już odnowiłam kolekcję swetrów, oversajsów.... na nastęne 10 lat chyba...

    Fajnie że wywołałam uśmiech na waszych buźkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) bardzo pozytywne...ja też muszę odwiedzić swojego lumpka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

by Anka Pe

Blog Archive